چگونه ضایعات باطری را بفروشم

چگونه ضایعات باطری را بفروشیم؟ این سوالی است که برای خیلی از صاحبان صنایع و ماشین آلات و تعمیرگاههای خودرو بوجود آمده و به دنبال پاسخ آن هستند. ضایعات باطری یک منبع بالقوه درآمد برای این شرکت ها و سازمان ها بوده و می توانند با فروش ضایعات باطری خود علاوه بر دستیابی به پول نقد در جمع آوری یک پسماند ویژه و حفظ محیط زیست هم شریک باشند.

اولین و مهمترین کاری که باید برای فروش ضایعات باطری انجام دهید، نگهداری درست و دپو استاندارد آن است چون این موضوع دقیقا در قیمت باطری ضایعاتی سازمان شما تاثیر دارد. کاهش وزن و نشتی ضایعات باطری می تواند از قیمت آن کاسته و هزینه هایی هم روی دست شما بگذارد.

فروش اینترنتی بهتر است یا مراجعه مستقیم به شرکت های خریدار باطری ضایعاتی

در جواب سوال اینکه چگونه ضایعات باطری را بفروشیم، ما به شما می گوییم که بهترین راه، ارتباط با شرکت های خریدار این پسماندها است. با این روش اصلا نیازی به جابجایی ضایعات باطری نبوده و این شرکت ها در محل سازمان و کارخانه این پسماند ها را از شما تحویل می گیرند. البته اینکه با چه شرکتی معامله کنید، هم مهم است. برخی شرکت ها برای خرید ضایعات باطری هزینه جمع آوری و حمل نقل دریافت می کنند اما اسقاط آنلاین هیچ گونه هزینه ای برای حمل و بارگیری ضایعات باطری در تهران و شهرستان های اطراف آن دریافت نخواهد کرد. شرکت های خارج از تهران و شهرهای دیگر برای بارگیری و حمل و نقل ضایعات باطری باید راسا اقدام کنند و اگر قصد فروش ضایعات باطری در روزهای تعطیل را دارند، بایستی از دو روز قبل با کارشناسان اسقاط آنلاین هماهنگ کرده باشند. یکی دیگر از شرایط فروش ضایعات باطری داشتن فاکتور معتبر خرید آن است و اگر به صورت جزء ضایعات باطری می خرید و قصد فروش آن را به شرکت های بزرگتر دارید هم باید برای فروش آن فاکتور رسمی داشته باشید.

 

چگونه ضایعات باطری بفروشیم

 

قیمت روز ضایعات باطری

موضوع مهم دیگر در پاسخ به سوال چگونه ضایعات باطری را بفروشیم، اطلاع از قیمت روز ضایعات باطری است. باطری ضایعاتی قیمت ثابت نداشته و به صورت روزانه تغییر می کند. رصد کردن قیمت روز ضایعات باطری هم به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و شرکت ها و سازمان هاییکه قصد فروش باطری ضایعاتی خود را دارند، می توانند قبل از تماس با خریدار قیمت ها را چک کنند.

 

فروش ضایعات باطری

 

فروش انواع ضایعات باطری با هم فرق دارد؟

 شاید این سوال برایتان مطرح شود: آیا فروش ضایعات باطری لیفتراک یا موتور سیکلت یا خودرو با هم فرق دارد؟ خیر همه باطری ها اعم اینکه باطری ضایعاتی موتور باشند یا خودرو، لیفتراک یا ماشین های کشاورزی به یک شیوه و بر اساس وزن و کیلو و آمپر کیلو خریداری می شوند و نوع ضایعات باطری در فروش و معامله آنها تاثیر نخواهد داشت و فقط تنها چیزی که در خرید و فروش ضایعات باطری موثر است، وزن آنها و همچنین وضعیت سلامت ضایعات باطری خواهد بود. یعنی اگر نشتی یا شکستگی نداشته باشند، به قیمت کامل و به روز معامله می شوند.

پست‌های مشابه

یک دغدغه مهم افرادی که قصد دارند، ضایعات باطری شرکت یا سازمان خود را بفروشند این است که چطور می توانند پول فروش ضایعات باطری را دریافت کنند؟

ضایعات باطری برای همه افرادی که با وسایل نقلیه کار می کنند، آشنا است. این پسماند حاصل فعالیت ماشین بوده و به عنوان یک پسماند ویژه شناخته می شود. همه وسایل نقلیه اعم از اینکه موتورسیکلت باشد یا ماشین سواری و یا لیفتراک و تراکتور باید به وسیله یک نیروی محرکه حرکت کنند. برای آشنایی با تحویل ضایعات خود در ادامه با ما همراه باشید.

اگر قصد فروش عمده‌ای ضایعات باطری، ضایعات الکترونیکی، برد سوخته موبایل، بازیافت طلا و خرید عمده‌ای باطری نو را دارید کافی است فقط با ما تماس بگیرید.