وقتی ماشینم را اوراق کردم چطور میشه باتری ماشین را بازیافت کرد

حدود ۹۰ درصد مواد یافت‌شده در باتری‌های خودرو به طور بالقوه برای سلامت انسان خطرناک هستند. این امر به این دلیل است که یک باتری معمولی خودرو شامل اسید سرب - اسید رقیق ، اسید سولفوریک رقیق و طیفی از اجزای دیگر است. اما ۹۰ درصد - گاهی بیش از حد مواد در باتری‌ها می‌تواند بازیافت شده و برای ساختن لباس‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد.

گر باتری‌های خودرو به طور مسئولانه و به درستی بازیافت نشوند، سرب و اسید در باتری می‌تواند خاک را آلوده کرده و منبع آب را وارد کرده و اگر بلعیده شودمی‌تواند موجب مشکلات جدی سلامتی شود .

با این حال ، اگر باتری‌های خودرو به روش درست دفع شوند ، این مشکل تنها از آن اجتناب نمی‌شود، بلکه به این معنی است که تقاضای کمتری برای مواد خاموجود دارد که می‌تواند به نفع محیط‌زیست باشد - و کاهش مقدار زباله که به محل‌های دفن زباله فرستاده می‌شود.

هنگامی که شما یک اتومبیل را رها می‌کنید، یک الزام قانونی برای کنار گذاشتن توسط یک ساختمان درمانی تایید شده توسط DVLA ( ATF می‌دهد ) که شمارا با یک گواهی تخریب مواجه خواهد کرد وقتی که شما خودروی خود را کنار گذاشته‌اید. اگر a را قبول نکنید، می‌توانید از DVLA جریمه دریافت کنید.

زمانی که یک خودرو کنار گذاشته می‌شود، از یک " فرآیند depollution " عبور می‌کند و باتری خودرو معمولا اولین چیزی است که باید برداشته شود و سپس بهمرکز بازیافت تخصصی فرستاده می‌شود. در اینجا، باتری به یک ماشین شکسته تبدیل می‌شود و به پنج گروه تقسیم می‌شود که شامل پلاستیک، شبکه‌هایسرب، اکسید سرب، اسید و یک خمیر گوگرد است.

پلاستیک که از غلاف باطری نشات می‌گیرد ، به یک تاسیسات بازیافت پلاستیکی داده می‌شود، به قرص‌های تبدیل می‌شود و می‌تواند برای موارد باتری جدیدیا محصولات دیگری که نیاز به اجزای پلاستیکی دارند مورد استفاده قرار گیرد.

شبکه‌های سرب، اکسید سرب، اسید و خمیر گوگرد از هم جدا شده‌اند و تیمار شده - اسیدی و گوگرد می‌توانند هر دو بازیافت شوند. سه عنصر دیگر به unrefined تبدیل می‌شوند که به یک پالایشگاه برای محصولاتی چون کتری و سرب خالص تغذیه می‌شود که می‌تواند برای ایجاد آلیاژ سرب مورد استفاده قرارگیرد.

اگر اتومبیل خود را با یک شرکت معتبری از جمله " فروش Jamjar " کپی کنید، احتمال این وجود دارد که اگر باتری را در اتومبیل رها کنید ، بیشتر به شما پولپرداخت خواهد کرد. اما اگر شما اخیرا یک باتری اتومبیل جدید برای خودروی خود خریداری کرده‌اید و می‌خواهید آن را به یک وسیله نقلیه دیگر منتقل کنید که هم خوب است - این به این معنی است که ممکن است زمانی که برای جمع‌آوری آن آمده‌ایم کمی کم‌تر از اتومبیل خود دریافت کنید.

 

پست‌های مشابه

از آنجا که خودروهای برقی به سمت جریان اصلی motoring حرکت می‌کنند، شرکت‌ها خود را آماده می‌کنند تا به یک سوال زیست‌محیطی بزرگ رسیدگی کنند: آنچه که با باتری‌های لیتیوم - یونی به کار می کند، زمانی که دور ریخته می شوند چه کار باید کنند؟

همه چیزی که نیاز است درباره بازیافت باتری ماشین قدیمی باید بدونید با این حال ، این مواد سمی را می توان به محصولات جدید بازیافت کرد و از باتری‌های خودرو برای بازیافت همه چیز از گلدان‌های گیاهی گرفته تا باتری جدید استفاده کرد.

اگر قصد فروش عمده‌ای ضایعات باطری، ضایعات الکترونیکی، برد سوخته موبایل، بازیافت طلا و خرید عمده‌ای باطری نو را دارید کافی است فقط با ما تماس بگیرید.