قیمت باتری اتمی فرسوده

قیمت باتری اتمی فرسوده، امروز ۱۳,۰۰۰ تومان به ازای هر آمپر باطری اسقاطی می باشد. در لیست میتوانید قیمت اسقاط باطری را مشاهده کنید. جهت اطلاع بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق تلگرام با کارشناس ما تماس حاصل نمایید.

قیمت باطری ضایعاتی

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۳,۰۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۷۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۵۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۷ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۵۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۳ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۵۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۰ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۵۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ قیمت هر آمپر باطری فرسوده باتری اتمی ۱۲,۸۰۰ تومان خریداری می شود. اسقاط آنلاین خریدار انواع باتری فرسوده به صورت تر و خشک می باشد. پرداخت به صورت نقدی و حمل و بارگیری توسط اسقاط آنلاین در محل شما انجام می‏‏پذیرد. قیمت به صورت روزانه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر قصد فروش عمده‌ای ضایعات باطری، ضایعات الکترونیکی، برد سوخته موبایل، بازیافت طلا و خرید عمده‌ای باطری نو را دارید کافی است فقط با ما تماس بگیرید.