درباره ما

برای فروش باتری فرسوده خود می توانید به راحتی با شرکت اسقاط آنلاین تماس بگیرید یا از طریق پلتفرم این شرکت تقاضای خود را ثبت نمایید. کلیه ی فرآیند خرید باتری فرسوده از شما در کمترین زمان و با بهترین شرایط انجام می شود.

اسقاط آنلاین افتخار همکاری با ومراکز دولتی , شرکت های بزرگ , باتری فروشان خودرو , بانک ها , بیمارستانها , آزمایشگاهها و ... را دارد. انجام خدمات 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل از افتخار می باشد. خرید باطری ضایعاتی به صورت کیلویی و آمپری می باشد. خرید و بارگیری به صورت رایگان از سراسر استان تهران و شهرستانهای اطراف تهران انجام می گردد.

در ادامه به ویژگی های مهم و مزیت های رقابتی شرکت اسقاط آنلاین می پردازیم تا بیش از پیش با این شرکت و خدمات خاص آن آشنا شوید. پس همراه ما باشید تا با خیال راحت فروش باتری فرسوده خود را انجام دهید.

درباره اسقاط آنلاین به عنوان برترین خریدار باطری فرسوده در سراسر کشور

پیش از اینکه برای فروش باتری فرسوده خود به اسقاط آنلاین تصمیم قطعی بگیرید، بهتر است تا درباره اسقاط آنلاین بیشتر بدانید. ویژگی های این شرکت را با رقبا بررسی کنید و سپس اقدام به انتخاب خریدار باطری فرسوده نمایید.

اسقاط آنلاین از سال 1392 خرید باتری فرسوده در تهران را آغاز کرد. به مرور زمان دامنه ی فعالیت این شرکت گسترش یافت و به استان البرز و سپس سراسر ایران رسید. دفتر مرکزی و انبار این شرکت در تهران مستقر است و خدمات این شرکت شامل کل ایران می شود.

علاوه بر خرید باتری فرسوده، اسقاط آنلاین به خرید ضایعات باتری نیز می پردازد. البته اسقاط آنلاین برای رفاه حال مشتریان و ارائه ی خدمات بهتر به آن ها، خرید باتری فرسوده از 300 کیلوگرم به بالا را انجام می دهد.

مشتریان اسقاط آنلاین چه کسانی هستند؟

اگر قصد فروش باتری فرسوده ی خود را دارید، فرق نمی کند که شخص باشید یا شرکت. اسقاط آنلاین با شرط حداقل 300 کیلوگرم در هر سفارش آماده ی خرید باتری فرسوده ی شما می باشد.

معمولا صاحبان کسب و کارهای مرتبط با باتری از سراسر ایران با اسقاط آنلاین همکاری می کنند. این افراد خرید باتری فرسوده را در شهر خود انجام می دهند. سپس اقدام به فروش باتری فرسوده به اسقاط آنلاین می کنند. در این پروسه هم می توانند درآمد خوبی از همکاری با اسقاط آنلاین به دست آورند و هم باتری های نو تحویل بگیرند.

علاوه بر فعالین بازار باتری، سازمان ها و خانه هایی که از باتری های یو پی اس استفاده می کردند نیز از مشتریان اسقاط آنلاین هستند. به عنوان مثال شرکت مخابرات ایران، شرکت زیر ساخت ارتباطات، بیمارستانها، ادارات دولتی، ادارات نظامی، پایگاه های نظامی، شرکت های خصوصی و ... جز مشتریان و همکاران دائمی اسقاط آنلاین هستند. اسقاط آنلاین با ارائه ی پیشنهادات جذاب به این سازمان ها و افراد باتری های فرسوده آن ها را تحویل می گیرد. در مرحله ی بعدی با دریافت ما به التفاوت باتری های نو را جایگزین باتری های فرسوده می نماید.

بانک باتری یک سیستم یو پی اس در سازمان خصوصی

در این پروسه نیازی نیست که سازمان ها یا افراد در جزئیات پروژه دخیل شوند. بلکه کلیه ی پروسه ی فروش باتری فرسوده، حمل و نقل آن، خرید باتری نو، حمل و نقل، نصب و اجرای پروژه توسط کارشناسان اسقاط آنلاین صورت می گیرد.

چشم انداز و ماموریت اسقاط آنلاین

اسقاط آنلاین از سال 1392 تا کنون توانسته یک رشد تصاعدی در بازار خرید باتری فرسوده داشته باشد. این شرکت مفتخر است که هر سال حجم مشتریان راضی خود را افزایش داده است. یقینا این شرکت همواره با فناوری های روز فرآیند خرید باتری فرسوده از مشتریان را تسهیل می بخشد. این شرکت در نظر دارد به بزرگترین خریدار باطری فرسوده در ایران تبدیل شود.

جلب رضایت مشتری جز اصول اخلاقی اصلی اسقاط آنلاین است

اسقاط آنلاین به دنبال توسعه ی زنجیره ی تامین خود به صورت در سراسر کشور است. در برنامه های آتی خود به دنبال افزایش همکاری با فعالین صنعت باتری در سراسر کشور می باشد. افزایش اشتغالزایی، کمک به محیط زیست و تامین انرژی پاک از منابع تجدیدپذیر بخشی از مسئولیت های اجتماعی اسقاط آنلاین محسوب می شود.

این شرکت امیدوار است بتواند در آینده ای نزدیک علاوه بر بازار ایران، به خرید و فروش باتری فرسوده در خارج از مرزهای ایران نیز مشغول شود.

اخلاق مداری و جلب رضایت مشتری جز ارکان اخلاقی و سازمانی در اسقاط آنلاین می باشد. این دو اصل در تمام سطوح اسقاط آنلاین جز ارزش های اصلی تعریف شده است. بر اساس همین اصل همواره با دریافت نظرات مشتریان به تسهیل فرآیند خرید باتری فرسوده پرداخته ایم تا همواره رضایت هر مشتری را جذب نماییم.

خریدار باطری فرسوده به صورت نقدی

کافیست کارشناس اسقاط آنلاین از باتری های شما بازدید نماید. در مرحله ی بعدی قیمت پیشنهادی به شما اعلام می گردد. پس از تایید شما مبلغ مورد توافق به حساب شما واریز می شود.

خرید نقدی باتری فرسوده

طی این پروسه 100 درصد مبلغ به شما پرداخت می شود. برخی شرکت ها بخشی از مبلغ را بعد از گذشت مدت زمان خاصی به شما پرداخت می کنند. مثلا 20 درصد مبلغ را پس از بارگیری و تست باتری در محل خود پرداخت می نمایند. اما در اسقاط آنلاین و در پروسه ی خرید باتری فرسوده از شما 100 درصد مبلغ به صورت نقد و آنی و پیش از بارگیری انجام می شود.

خرید باتری فرسوده به بالاترین قیمت در کل ایران

فروش باتری فرسوده ی خود را به بالاترین قیمت در اسقاط آنلاین انجام دهید. اسقاط آنلاین به شما تضمین بالاترین قیمت خرید باتری فرسوده در کل ایران را ارائه می دهد.

یکی از مهمترین مزیت های اسقاط آنلاین ارائه ی قیمت خرید باتری فرسوده از کاربران به صورت لحظه ای بر روی سایت این مجموعه می باشد. شما می توانید قیمت های خرید باتری فرسوده ی اسقاط آنلاین را در سایت این مجموعه مشاهده کرده و با سایر شرکت ها مقایسه کنید. به راحتی متوجه ی اختلاف قیمت اسقاط آنلاین با سایر شرکت ها خواهید شد.

قیمت خرید و فروش باتری فرسوده و نو

اسقاط آنلاین جهت راحتی شما قیمت خرید باتری فرسوده را در کانال تلگرامی خود نیز منتشر می کند. اگر شما فعال صنعت باتری هستید، حتما توصیه می کنم که در کانال تلگرام اسقاط آنلاین عضو شوید تا از آخرین تغییرات قیمت خرید و فروش باتری فرسوده و نو مطلع شوید. لیست قیمت خرید و فروش باتری فرسوده به تفکیک فناوری های مختلف باتری می باشد. پس شما به راحتی می توانید از قیمت دقیق خرید و فروش انواع باتری فرسوده و نو مطلع شوید.

قیمت باتری در ایران علاوه بر تغییرات نرخ ارز، از قیمت جهانی سرب نیز تاثیر پذیر است. اسقاط آنلاین با در نظر گرفتن تمام پارامترهای موثر بر قیمت خرید باتری فرسوده، همواره بهترین قیمت را در سطح کشور به شما ارائه می دهد.

اسقاط آنلاین افتخار می کند که در خرید باتری فرسوده از شما، با ارائه ی یک قیمت منصفانه، یک معامله ی برد برد را ایجاد کند و رضایت شما را جلب نماید.

بارگیری رایگان باتری در استان های تهران و البرز

برای خرید باتری فرسوده از شما، اسقاط آنلاین در دو استان تهران و البرز کارشناس فنی خود را ارسال می نماید. کارشناس باتری ها را در محل شما ارزیابی می کند. پس از ارزیابی کارشناس، قیمت پیشنهادی اعلام و پس از پرداخت به شما، بارگیری آغاز می شود.

لازم به ذکر است که طی این پروسه تمام امور توسط تیم اسقاط آنلاین انجام می شود. حتی هزینه ی بارگیری در استان های تهران و البرز نیز کاملا رایگان خواهد بود.

اگر هم بخواهید باتری های خود را از شهرستان به اسقاط آنلاین بفروشید محدودیتی نخواهید داشت. فقط باید توجه کنید که تحویل باتری ها، ارزیابی آن ها و پرداخت در انبار تهران این شرکت انجام می شود.

اگر قصد فروش عمده‌ای ضایعات باطری، ضایعات الکترونیکی، برد سوخته موبایل، بازیافت طلا و خرید عمده‌ای باطری نو را دارید کافی است فقط با ما تماس بگیرید.